Dostawa i zwroty


Czas dostawy

Odbiór zamówień międzynarodowych trwa 3-5 dni roboczych. Ogólnie, całkowity czas przetwarzania i wysyłka są równe całkowitemu czasowi dostawy. Czas przetwarzania na ogół wynosi od 24 godzin do 2 dni. Czas przetwarzania obejmuje otrzymanie zamówienia, przesłanie informacji do odpowiedniego magazynu, pakowanie i wysyłka przedmiotu. Po zakończeniu leczenia rozpoczyna się wyprawa. Czas transportu to czas przesyłki ekspresowej z magazynu do adresu dostawy.

Wysyłka międzynarodowa

Oferujemy ekspresową dostawę z polem ubezpieczeniowym i polem do śledzenia potwierdzeń. Zwykle dostawa zajmuje 3-5 dni roboczych. 24-48 nadgodzin za czas przetwarzania i może potrwać do 48 dodatkowych godzin, w przypadku gdy potrzebujemy skontaktować się z procesorem płatności w celu weryfikacji karty kredytowej.

Nie będziemy ponosić odpowiedzialności za opłaty celne w każdym kraju. Pobieramy pełną cenę wysyłki za wszystkie zwroty i handel międzynarodowy.

* W przypadku pakietów, które nie zostaną odebrane lub zwrócone z powodu niepełnego adresu, rzeczywiste koszty wysyłki zostaną odjęte od zwrotu.

* Jeśli twoje zamówienie nie dotrze na czas, może wystąpić opóźnienie z powodu przetwarzania rekompensat dostosowanego do Twojego kraju. Prosimy o e-mail do nas, aby pomóc Ci zlokalizować pakiet w dowolnym momencie.

Śledzenie zamówień -

Śledzenie zamówienia jest dostępne na stronie Moje konto lub wysyłaj link śledzący z numerem śledzenia pocztą e-mail, gdy zamówienie zostało wysłane.

Jeśli twoje zamówienie wydaje się spóźnione, powinieneś rozważyć następujące kwestie:

• * Dostawa odbywa się tylko w dni powszednie, od poniedziałku do piątku.

• * niektórych świąt, które przewoźnicy nie odbierają ani nie dostarczają.

• * Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania dalszych pomocy.

Wysyłka i zwroty

Polityka zwrotów naszych wiadomości e-mail

Kupując u nas, chcemy, abyś był całkowicie zadowolony. Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś usatysfakcjonowany zamówieniem z naszego e-maila, możesz zwrócić go w celu wymiany lub zwrotu pieniędzy. Przed zwróceniem zamówienia prosimy o poświęcenie czasu na zapoznanie się z naszymi zasadami zwrotów poniżej. Nasz e-mail zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty manipulacyjnej od wszystkich zwróconych produktów.

Oferujemy pełny zwrot środków za wszystkie elementy uznane za wadliwe lub uszkodzone z powodu zaniedbania ze strony naszego e-maila. Szkody spowodowane zaniedbaniem kurierów zewnętrznych lub nadużyciem klientów nie mogą kwalifikować produktu do zwrotu.

Gdy pakiet wróci do naszego biura, zbadamy problem i zaoferujemy pełny zwrot pieniędzy, jeśli zostaną spełnione powyższe warunki. Wszystkie paczki, które gwarantują pełny lub częściowy zwrot pieniędzy, zostaną zwrócone przez oryginalne koszty wysyłki (od naszego e-maila)! nasz e-mail nie będzie odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotnej (do naszego e-maila).

Powrót